Saturday, December 24, 2011

Maafkan hambu ini ya allah :'(



Hye salam semua , tiba jew aina post sal ni kan . sebernya ad makna d sebalik itu .Malam ini penuh dengan nikmat , penuh dengn sjud syukur ya allah . ya allah , terima kasih ya allah :') . aku hnya lah hamba mu yg lemah ya allah . Ampunilah segala dosa2 ku ya allah. *airmata start turun .


---->  Malam ni sy tak tau nape sya rasa macm sunyi sngt , sunyi sngat ya allah :'( . saya sedih sngat , saya rasa cemburu sngat biler tgk owm laen yg dekat dengn allah . tak de perasn laen pwm slain rasa ingin taat kepda mu ya allah . ya allah :'( , sedih sangat . Terima kasih ya allah , terima kasih kerana engkau memakbulkan doaku selma ni ya allah . aku bersujud padamu dan pasrah diri padmu ya allah , aku berlindung padamu ya allah . aku lalai selama ni ya allah , ampunilah dosa2 ku ini ya allah . sesungguhnya kau la Maha berkuasa , Maha pencipta alam dan kau jugalah Maha penyayang . terima kasih ya allah , terima kasih kau dah bukakn pintu hatiku ini ya allah . Sesungguhnya Allah Maha Pengampun .



sesungguhnya cinta allah kekal abadi , ya allah . kuatkan imanku ya allah . Kuatkan imanku dan kawan2ku ya allah . aku ingin taat padamu ya allah . kalau boley saya nak sngat jga hbungn dengn allah . kau lindungi lah aku ya allah , kau cinta la aku ya allah , kau jgalah aku ya allah . lailahaillah . Cinta manusia hnyalah pinjaman semntra untuk ku, setiap detik berlalu menghitung diriku . Terima kasih ya allah , tabahkan hatiku ini ya allah . walaupun aku bnyk buat dosa , aku lalai , kau tidak pernah jemu mendengar doa2 ku ya allah :'( . 

----> sekian shaja coretan ini , sesunggunya diriku ini hnyalah insan biasa . kuatkan lah iman ku untuk terus taat padmu ya allah . sedih sngat2 , assalamualaikum :')

0 comments:

 
BACK